Live Video och Splashcast

Jaha, då har jag provat Live Video och blivit besviken. Skapade ett konto och laddade upp en film. Lät den vara osynlig för alla andra utom vänner. Och vad händer? Inom 24 timmar har jag fått massor av mejl från folk som vill vara min ”vän”. Bah! Så nu har jag inget konto där längre. Gillar vänner, men orkar inte med massor av mejl från folk som bara har sett mitt alias och inte vet ett skvatt om mig. Tyvärr.

Provade också att ladda upp en Photo Story i Splashcast (Där jag tidigare provat några podcasts). Det gick inget vidare. Photo Storyn hackade ganska rejält och tålde inte att visas upp. Tyvärr igen.

Nu ska jag ladda inför föräldramötet i min klass imorgon och kurera mig med Echinacea (mot förkylning).  Måste vara frisk till Bokmässan på fredag och bloggträffen! Måste.

5 Responses to “Live Video och Splashcast”


  1. 1 Persilja september 26, 2007 kl. 9:09 e m

    Ja, det måste du! Jag brinner av iver att höra hure va! Ååååå vad spännande!
    Du tar väl kameran med? Eller är det vanligt blogghyfs att INTE fota varann. Alla kanske vill vara anonyma. Fortsätta med det. Ni får fota huvudlöst! Piirrr!

  2. 2 Bloggblad september 27, 2007 kl. 8:58 e m

    Hmm… nu kan du se mig och DIN man på samma film…. gissa var!

  3. 3 kajsasi september 28, 2007 kl. 5:29 e m

    Min målarkompis skall också på bokmässan, Lyckliga Er!

  4. 4 IT-mamman september 29, 2007 kl. 3:30 e m

    Persilja, Bloggblad och Kajsasi, ledsen att jag inte har svarat förrän nu, men i torsdags hade jag föräldramöte och igår var jag borta hela dagen. Och nu har jag skrivit om bloggträffen Persilja. Hoppas du gillar kortet på Lasse. Filmen har jag sett Bloggblad. Roligt att få höra din röst i verkligheten. Undrar om jag träffade din målarkompis, Kajsasi, utan att jag visste det?

  5. 5 kajsasi oktober 9, 2007 kl. 4:59 e m

    Hej IT-mamman!
    Min målarkompis kom aldrig in på mässan. Det var för mycket folk i kö så hon gick och fikade i stället. Men vem vet. Ni kanske stod i kö tillsammans ett tag.


Kommentera

