Netlog

Har blivit inbjuden till Netlog av en gammal elev. Jag blev naturligtvis nyfiken på vad det var och registrerade mig. Det verkar vara som Facebook fast det vänder sig mer till ungdomar om jag har fattat det rätt. Såg att det har funnits sedan i april i år, så Netlog är väl ingen nyhet, men jag hade missat att det fanns. Någon som vill prova på det?

Samma elev hittade sedan till min sida på Facebook.  Så Netlog blir nog brädat. Men det får tiden utvisa.

8 Responses to “Netlog”


  1. 1 Bloggblad september 21, 2007 kl. 9:11 e m

    Jag har inte fattat vad jag ska ha facebook till – men ändå kunde jag inte låta bli att lägga upp en sida. Och – vips – blev jag hittad av en ”gammal” kurskamrat… kul! Du är ju så anonym så jag kan inte hitta dig – men jag är inte anonym, så välkommen att hitta till Bokblad…

  2. 2 itmamman september 21, 2007 kl. 9:17 e m

    Spännande! Jag ska försöka hitta dig. Och då får du veta mitt riktiga namn. 🙂

  3. 3 Persilja september 21, 2007 kl. 9:45 e m

    Är du inte på bloggträff??? Eller är det nästa helg?
    Det där med facebook har jag inte upptäckt ännu. Eller tror mig inte behöva…

  4. 4 IT-mamman september 21, 2007 kl. 9:52 e m

    Persilja, nej inte den här helgen. Nästa var det. Joddå, visst behöver du Facebok – du vet bara inte om det än. Hur har du överlevt utan den?

    Obs, inte helt allvarligt.

  5. 5 anne-marie Körling september 22, 2007 kl. 10:31 f m

    Hej IT mamman – då kan vi väl bli vänner på Facebook. Lite kul. Jag har också återknutit till några som varit borta…ur bilden. Nu är de på facebook… återbildandet. A-M

  6. 6 IT-mamman september 22, 2007 kl. 2:22 e m

    Absolut Anne-Marie! Försökte knyta kontakt med dig på facebook. Vet inte om det lyckades. Om inte, försöker jag igen.

  7. 7 Annis september 22, 2007 kl. 7:22 e m

    Lär mig. Facebook? Jag vet inget om detta nya. Hur hittar jag dig där? Skulle gärna hälsa på dig då.
    Anna

  8. 8 IT-mamman september 22, 2007 kl. 8:45 e m

    Annis, jag ska skicka en inbjudan från Facebook. Man kan hitta dit själv om man vill eller bli inbjuden. Ja, hälsa på!


Kommentera

