Fru Bean

Sekruttbilen börjar bli gammal och ska puttas ut för ättestupan. Maken har tänkt att den ska ersättas med den här skönheten:

hundkoja.jpg

Jag höll på att kissa på mig när jag såg den på bild. Ska jag köra runt i den? Som en Mr Bean? Fast den har ju fyra hjul, inte tre. Men det blir nog bra. Jag, fru Bean, är inte så knusslig.

13 Responses to “Fru Bean”


  1. 1 Maken augusti 31, 2007 kl. 9:33 e m

    Du får inte köra den! Det är den alldeles för fin för. Och förresten har jag inte ens varit och tittat på den än.

  2. 2 Lotten Bergman augusti 31, 2007 kl. 9:33 e m

    Men buhu, om ni köper en ny bil kommer ni ju aldrig någonsin ever more att kunna använda ordet ”sekruttbil”!

  3. 3 itmamman augusti 31, 2007 kl. 10:26 e m

    Maken min, jag ska visst köra den. Då kanske jag till och med vågar fickparkera.

    Lotten, Vänta du bara, i makens vård blir den snabbt en finfin sekruttbil.

  4. 4 Maken augusti 31, 2007 kl. 10:36 e m

    Jag vårdar i alla fall bilarna lite grann. Tankar å sånt.

  5. 5 itmamman augusti 31, 2007 kl. 10:38 e m

    Maken, du är diktig du. Ska du komma och lägga dig nu?

  6. 7 Persilja september 1, 2007 kl. 7:57 f m

    Men hallå! Tänk på att barnen kanske läser detta! Snuskmamman!
    Har du datorn i sängen? Va? VA? VA?

    Ha ha, nu googlar nog någon på snuskig + mamma + säng hehehehe!!!!

  7. 9 Persilja september 1, 2007 kl. 7:58 f m

    haha titta vad wordpress skrev åt mig:

    Du skriver kommentarer för snabbt. Sakta ner.

  8. 10 Persilja september 1, 2007 kl. 7:59 f m

    Glömde säga: Fiiiiin bil!
    Hoppas ni klämmer in er allihopa någon dag och kör till stan och så kliver alla ut och vecklar ut sina långa ben. Det ser så roligt ut!

  9. 11 itmamman september 1, 2007 kl. 8:01 f m

    Persilja, vad har du för fantasi? Lyssna på WordPress och sakta ner (Skrev de det?!!!) Nej förresten, gör inte det.

  10. 12 anne-marie Körling september 1, 2007 kl. 9:11 f m

    Va – min älsklingsbil… är det sant…Anne-Marie

  11. 13 itmamman september 1, 2007 kl. 12:29 e m

    Anne-Marie, du kan få åka med nån gång.


Kommentera

