Thank you Mike

Mike, my darling, thank you for your help!

WordPress-Mike hjälpte mig så jag fick ordning på problemet med att inte kunna kommentera i min egen blogg. Puh. Kändes ett tag som jag satt fastbunden med munkavle och inte kunde säga nåt fast att andra pratade med mig. Men nu är jag back on track igen, så lämna gärna kommentarer så ska jag gladeligen svara.

4 Responses to “Thank you Mike”


  1. 1 Annis augusti 18, 2007 kl. 8:51 e m

    Svara nu…jag ser en skiiiittråkig film samtidigt som jag bloggar och kontakt….Mork calling orson eller var det något sånt????

  2. 2 itmamman augusti 18, 2007 kl. 9:45 e m

    Säg inte att du memnar Rebus… Den är ju bra!

  3. 3 annemariekörlingw augusti 19, 2007 kl. 11:22 f m

    Hej hej hej … det måste vara hemskt. Lyssna på Endre i dagens sommarprat…vi som vill prata…men måste ibland hålla tyst…hjälp vilket öde. Allt gott min vän. Anne-Marie

  4. 4 IT-mamman augusti 19, 2007 kl. 5:17 e m

    Anne-Marie, det blev aldrig att jag lyssnade. Men läste att hon hade varit tvungen stt var tyst i flera veckor. Stackars människa!


Kommentera

