Ta´t lugnt

Försöker just nu svara på kommentarer, men det går inte. Fast WordPress är som alltid coola med det hela. Försöker få mig att varva ner och ta det lugnt. Det är ju ändå fredag.

wordpress.jpg

 Jag gillar deras omtanke. Fast det hade varit kul att få kommentera.

6 Responses to “Ta´t lugnt”


  1. 1 Maken augusti 17, 2007 kl. 8:40 e m

    Är det fredag? Ojdå. Bäst att sluta jobba, då.🙂

  2. 2 Arga Mamman augusti 17, 2007 kl. 8:45 e m

    Hej där! Allt väl på västkusten? Hoppas att ni får en riktigt skön helg! Kram!!

  3. 3 Persilja augusti 18, 2007 kl. 7:37 f m

    Haha! Vi kan kommentera utan att du kan svara! Få se nu…vad ska man passa på att säga nu då…

    Ööööh….ööööhh

    Äh, det här händer alltid mig. Idétorka när man minst anar det.

    Lagom till du kan ge svar på tal har jag väl kommit på nåt skoj att säga!

  4. 4 itmamman augusti 18, 2007 kl. 8:45 f m

    Maken, Nä nu är det lördag. Har ju inte kunnat kommentera, du vet.

    Arga Mamman, Allt bara bra här. Regnar förstås. Men jag kan kommentera!!

    Ha, Persilja, du hann inte med att säga nåt innan jag var tillbaka. I´m back.

  5. 6 itmamman augusti 18, 2007 kl. 9:46 e m

    Don´t laugh! Vad bra allt låter på engelska.


Kommentera

