Bloggträff

Ni som ska till Bokmässan i Göteborg i slutet av september – avsätt tid för bloggträff fredagen den 28:e. Please! Jag har aldrig varit på nån sån träff och jag vill så gääärna träffa någon av alla er som jag brukar besöka i cyberspace och ni som brukar besöka mig på samma sätt. Please!

Anne-Marie Körling och Bloggblad, ni som skriver böcker måste väl vara där? Lotten kommer helt klart. Det kan man nästan vara säker på. Vilka mer?

16 Responses to “Bloggträff”


  1. 1 Persilja augusti 17, 2007 kl. 6:44 e m

    Har du satt ett filter mot elaka kommentarer?
    Jo jag sa FUBBIGT!
    Men din blogg tog inte mot det!

  2. 2 Persilja augusti 17, 2007 kl. 6:44 e m

    Haha, jag lyckade lura ditt filter!

  3. 3 Bengt augusti 17, 2007 kl. 6:52 e m

    Attans trevligt. Skulle vara kul både bokmässa och blogg. Kommer nog inte ha tid med det.

  4. 4 Lotten Bergman augusti 17, 2007 kl. 8:07 e m

    Jomen hallå, jag kommer inte! Jag är visserligen i Göteborg, men hade avsatt TORSDAGEN för bloggträff, nu måste jag var på ett annat ställe på fredagen.

    Jag grämer mig så jag blir grön.

  5. 5 itmamman augusti 18, 2007 kl. 8:43 f m

    Persilja, du lurar ingen. Men var det du som ställde till det så jag inte kunde svara på kommentarerna? Nä, skojar bara, klart du inte kan göra nåt sånt.

    Bengt, ja det blir säkert skoj. Synd att du inte har tid.

    Lotten, jag var säker på att du skulle komma. Missar väl inte en bloggträff bara så där? Kan något vara viktigare? Träffa kungen? Hoppas den gröna färgen går bort innan det är dags för Bokmässan. Fast det är klart, om den är kvar blir det lättare att känna igen dig i vimlet.

  6. 6 Bloggblad augusti 18, 2007 kl. 10:32 f m

    Jag har varit med ett par gånger där nere, men vet inte hur det blir i år. Kanske åker jag bara ner med en bussresa härifrån och då tror jag de ordnar den på torsdagen. Det är en stor apparat att åka ner på kort varsel eftersom bussresa tar för lång tid och det aldrig finns tågbiljetter om man inte bestämmer långt i förväg.
    Men jag vill!

  7. 7 IT-mamman augusti 18, 2007 kl. 12:26 e m

    OK Bloggblad, vi får se om vi ses. Det hade varit roligt.

  8. 8 Bloggblad augusti 18, 2007 kl. 4:41 e m

    Jag återkommer i ämnet om jag kommer att åka! Klart att jag vill träffa så många bloggare live som möjligt.

  9. 9 kajsasi augusti 18, 2007 kl. 5:16 e m

    Tyvärr är Göteborg för långt borta för mig!

  10. 10 IT-mamman augusti 18, 2007 kl. 5:35 e m

    Bra Bloggblad, vi hörs mer om det.

    Kajsasi, synd, men jag förstår.

  11. 11 Annis augusti 18, 2007 kl. 8:49 e m

    Jag vill också träffa dig!!!! Det är så orättvist att bo i denna lilla skithåla som är 100 mil bort från dig och bokmässan….surar nu som attan…..

  12. 12 itmamman augusti 18, 2007 kl. 9:47 e m

    Ja men fytta då. Ta med hela familjen. Hur svårt kan det va? (Skojar)
    Kan inte Piteå betala fortbildning och chartra ett plan till Bokmässan?

  13. 13 Persilja augusti 19, 2007 kl. 6:09 f m

    Varför kan inte bokmässan ligga i Lule eller Pite? Vi som ”bara har träd att titta på” (eller vad nu fördomarna är) läser ju mest! (Du har inga fördomar kändismamman för du är ju uppdaterad av oss som hemsöker din blogg, men jag tänkta alla andra sörlänningar som planerar mässor och liknande!)

  14. 14 IT-mamman augusti 19, 2007 kl. 7:40 f m

    Persilja, Nej jag har inga fördomar längre. Har märkt att ingen norrbottning har bloggat om att den sitter vid en fjällsjö och jojkar, så ni gör nog inte det där uppe. Har jag förstått. Och Bokmässan i Lule? Ja, varför inte? Eller kanske inte.. Stackars miljön om alla sörlänningar ska sätta sig på planet och flyga dit upp. Bättre att en och annan norrbottning cyklar hit ner.
    Men du, följer du aldrig med maken på hans resor? Till Göteborg? Fundera på den du.

  15. 15 Ozzy augusti 21, 2007 kl. 9:17 f m

    Jag vill gå på bloggträff! Fast mig har du ju redan träffat…

  16. 16 IT-mamman augusti 21, 2007 kl. 9:42 e m

    Ozzy, men det är ju väldigt sällan vi träffas, så kom du!


Kommentera

