Jag klarade det!

När det skrek: ”Move that bus” på Extreme Home Makeover i kväll så lipade jag inte! Ville bara att ni skulle veta det.

8-åringen var lite bekymrad efter programmet. Han sa:

”Även om dom skulle komma hem till oss, så skulle dom inte få plats med den stora bussen här ute på gatan.”

Jag förklarade att de nog inte skulle välja oss när de letade hus till nästa projekt. Han såg inte övertygad ut. Har vi det så fult här hemma?

6 Responses to “Jag klarade det!”


  1. 1 Maria-Jag blommar augusti 15, 2007 kl. 6:24 f m

    Roligt att du inte grät! Och roligt med din sons tankar…

  2. 3 Persilja augusti 15, 2007 kl. 7:51 f m

    Jag kanske skulle starta ett svenkst Move that bus program!
    Vi kan använda en traktor i stället.
    Och kalla programmet
    Extrem hem(sk)förvandling
    Och så får jag vara han som skriker: ”Flytta traktorn!”
    Vi kan göra pilotprogrammet hos er!
    Vad sägs?
    Ska jag komma med traktorn och barnen med kompisar och göra en hem(sk) förvandling.
    Det skulle nog bli köpt av femman eller trean iallafall.
    Sen kan du få dra några vitsar innan reklamen.

  3. 4 itmamman augusti 15, 2007 kl. 3:57 e m

    Gapflabb!
    ”Flytta traktorn” var bara för bra. Men du, prata inte för högt om det för det är ju en kanonidé! Utveckla den och sälj den dyrt!
    Kan vår lekstuga vara med i pilotprogrammet? Hjälp vad bra.

  4. 5 Annis augusti 15, 2007 kl. 5:46 e m

    Min man grät nästan igår när han såg programmet…;) Vad ska jag göra?!

  5. 6 itmamman augusti 15, 2007 kl. 8:44 e m

    Annis, Nu är det kris! Just det programmet så slisktgt så till och med jag klarade att se igenom det. Vi måste fundera ut något drastiskt.


Kommentera

