Två nederlag och en uppåtgång

Ikväll är det något tjall med blogspot. Åtminstone för mig. Har försökt kommentera hos Bloggblad, en fantaskisk blogg, men jag kommer inte in till kommentarstället. (Hej Bloggblad om du läser detta!) Fast när jag har gått tillbaka en stund senare och provat igen, har någon annat kunnat kommentera. Likadant hos andra blogspottare. En sammansvärjning mor IT-mamman? Men jag ger inte upp!

Och idag provade jag ytterligare en sifferkombination på bankomaten. Var (nästan) säker på att det var rätt. Nähä, fel igen. Nu har jag bara ETT ynka försök kvar. Håll tummarna!

Fast jag har å andra sidan lyckats med att ta mitt andra dopp för i år idag. Alltid något att vara stolt över!

6 Responses to “Två nederlag och en uppåtgång”


  1. 1 Lallis augusti 11, 2007 kl. 8:29 e m

    Ja, det där kan vara lite knepigt ibland men jag vet inte vad det beror på. Att kommentera alltså. *ler*
    Du har det jättefint här inne tycker jag!
    Mvh Lallis

  2. 2 IT-mamman augusti 11, 2007 kl. 8:40 e m

    Tack Knasiga Mamman/ Lallis! Nu har jag varit inne hos dig en längre stund och gillade det jag såg. Kommer tillbaka. Fast nu är reklampausen slut och Rebus har börjat igen (Väldans bra serie!), så jag måste pallra mig tillbaka till soffan. Brukar springa hit till datorn i reklampauserna. Vi ses!

  3. 3 Bloggblad augusti 12, 2007 kl. 3:24 e m

    Åh, jag bugar och tackar! Alla lovord (även såna som handlar om sommarlov, påsklov etc…) tas emot tacksamt.

    Min svägerska gav mig en vink om att du skrivit om mig – hon bloggar inte själv (ännu) men smyger runt här och där. Problemet tycker jag är att hinna läsa alla roliga bloggar som finns.

    Det ser väldigt ambitiöst ut med ”bygget”. Lycka till. Här är numera alla projekt avslutade. I morgon börjar Allvaret.

  4. 4 IT-mamman augusti 12, 2007 kl. 4:34 e m

    Spännande med en runtsmygande svägerska. Du får säga till henne att hojta till när hon är här någon gång!
    Jag tycker också det är svårt att hinna läsa alla bloggar man vill. Och imorgon börjar som sagt skolan. Då blir det ännu mindre tid för sånt. Men en bloggrunda då och då ska man väl hinna. Lycka till med nya läsåret! (Såg att du också är lärare)

  5. 5 Christina W augusti 12, 2007 kl. 8:34 e m

    Man ska börja fundera på om man har en gubbe i datorn när saker och ting inte blir som man vill. Skojar bara – kan själv bli nästintill frustrerad när sånt händer.

  6. 6 IT-mamman augusti 12, 2007 kl. 9:01 e m

    Ja så kan det nog vara. En liten gubbe som man kan skälla på. Trevlig tanke!


Kommentera

