Glömsk

Jag kan inte komma ihåg koden till mitt Visakort. Det finns inte i mitt huvud. Däremot kommer jag ihåg den gamla koden till det förra kortet och koden till lånekortet och pinkoden till mobilen och en massa andra nummer. Men Visakortskoden är borta. Katastrof! 7396? Nej. 9314? Inte en nuffra rätt. Jag blir galen!

4 Responses to “Glömsk”


  1. 1 Annis augusti 9, 2007 kl. 11:28 e m

    Jag lider något så fruktansvärt av samma problem. I Stockholm på semestern kunde jag inte lära mig dörrkoden utantill…till slut blev jag rent mobbad av de andra. Gissa om det blir pinsamt. Jag är siffer nörd störd…det går inte in…

  2. 2 IT-mamman augusti 10, 2007 kl. 6:22 f m

    Tack Annis, då är vi två. Inte lätt när Maken är en sifferexpert. Det blir gliringar här också. Fast nu har jag en kod i huvudet som kan funka. Men provar jag den och den är fel, så har jag bara ett försök till på mig och sen säger det slurp.

  3. 3 anne-marie Körling augusti 10, 2007 kl. 9:33 e m

    Ja du – det där ska man minnas med fingrarna – så fort man ska tänka så försvinner alla siffror. Tänk att det är så svårt. Så svårt. Anne-Marie

  4. 4 itmamman augusti 11, 2007 kl. 8:25 f m

    Just det Anne-Marie, det är svårt. Fast nu har jag en kod i mitt huvud som kan funka. Ska bli spännande att se om bankomaten käkar upp mitt kort.


Kommentera

