Simpsonize yourself

Pippi har adressen till sajten där du kan göra om dig till en Simpsontyp. Om du vill alltså. Persilja har också provat. Jag blev så här:

simpson.jpg

4 Responses to “Simpsonize yourself”


  1. 1 anne-marie Körling augusti 2, 2007 kl. 9:09 f m

    Hej – tack! tACK. Såg något som gjorde mig så glad. Så då…kommer det små glädjetårar – eller tacksamtårar….och de gör att jag inte kan läsa något här nu – men sänder över all min värme till dig. Kan ord bli rosor så är dessa ord ett fång. Till dig. Anne-Marie

  2. 2 IT-mamman augusti 2, 2007 kl. 9:15 f m

    Hej Ann-Marie, oj vad kan det vara du menar? Jag funderar och funderar… Kram!

  3. 3 Du har väl läst hos mig idag din galning??? augusti 2, 2007 kl. 3:50 e m

    You and me look alike! Som simpsonare iallafall…
    Kyckling låter gott! Du kan väl posta lite! Så här i rötmånadstider vore det intressant!

  4. 4 itmamman augusti 2, 2007 kl. 5:42 e m

    Ja jag har läst hos dig flera gånger idag din galning, Så vi ser lika ut som Simpsoniter? Nja, du har långt härligt hårsvall och jag har inte kommit så långt med mitt hår än.
    Posta? Nej, jag skickar bara tyngre grejer..

    Aha, det var kodspråk för att du vill ha mer. Ja, jag kan skicka lite ”kyckling”.


Kommentera

