Mer Simpson

me.jpgFortsätter på Simpsontemat och lägger ut en länk till ett ställe där du kan se vilken Simpsonfigur du är mest lik. (På bilden till höger kan du se vem jag är lik. 😦 ) Om du har massor av tid. Vilket jag har, eftersom våra långväga gäster inte dyker upp på middag idag. De ligger i ett tält på en camping och kräks. Poor things!

Så är det någon som vill komma hit och äta middag, går det bra. Det finns massor av kyckling. Räcker till minst tolv personer. Och städat har jag så jag behöver inte skämmas. Ska vi säga klockan 13.00?

4 Responses to “Mer Simpson”


  1. 1 Ozzy augusti 2, 2007 kl. 10:33 f m

    Marge är ju ballast i hela serien. You should be proud!

  2. 2 itmamman augusti 2, 2007 kl. 12:08 e m

    OK Ozzy, då får jag väl vara det då. Vet faktiskt inte så mycket om de olika Simpsonmedlemmarna (Jag erkänner!), men jag trodde Marge var väldigt tantig. Fast man kanske kan vara både tantig och ball? Men jag är inte ball.

  3. 3 anne-marie Körling augusti 2, 2007 kl. 5:06 e m

    Men gud – nu vet jag vem jag är – och jag trodde inte det…jag trodde mest att jag var som muminmamman…men här blev jag… ojoj så kul jag hade. Tack. Ska se filmen. Allt gott. Anne-Marie

  4. 4 itmamman augusti 2, 2007 kl. 5:37 e m

    Vem blev du?!! Hallå, tala om det!


Kommentera

