Förvirrad matblogg

Jag fortsätter min förvirrade blogg med att skriva om mat. Upptäckte att Maken berättade om när han och jag åt snabbmat, inte på Mc Donald´s, inte på Max, inte på Burger King, utan på…. Ja, läs själva om ni har lust. Undrar om det finns såna inrättningar i Norrbotten?

Imorgon lovar jag att bli mig själv igen och skriva om.. ja, vad är det egentligen jag skriver om? IT var det ja. Just det ja.

12 Responses to “Förvirrad matblogg”


  1. 1 Nu har kommunikationen kraschat? augusti 3, 2007 kl. 10:07 f m

    Så har det hänt. IT.mamman har blivit allergisk mot Persilja och hennes kommentarer raderas eller rensas bort! Mina tidigare kommentarer saknas JUH!
    Ändå har jag sett dem komma! Vad har du gjort mot mig? Vad har jag gjort dig? Okej, jag kanske inte alltid är så snäll (?) men jag menar inget illa. Snälla släpp in mig igen!!!
    Allvarligt talat, något är galet!
    Få se om denna kommentar nu anländer!

  2. 2 Verkar funka...? augusti 3, 2007 kl. 10:08 f m

    Några laxomater har vi INTe vad jag vet. Däremot Paltzeria! Och vid Höga kusten finns det en snabbmatsrestaurang för, just det, surströmming.

  3. 3 itmamman augusti 3, 2007 kl. 10:59 f m

    Nä, nä, här har inga kommentarer raderats. Men jag har för mig att du brukar kommentera lite här och var, så du har säkert glömt var du klickade in din kommentar. Puss på dig förvirrade människa!
    Paltzeria? Surströmmingssnabbmatsrestturang? Nu kommer maken att vilja åka på studiebesök. Ska bara köpa djungelolja.

  4. 4 itmamman augusti 3, 2007 kl. 3:07 e m

    Surströmmingssnabbmatsrestaurang, menar jag.

  5. 5 Verkar funka...? augusti 3, 2007 kl. 4:37 e m

    Förvirrad? Vem då ? Jag?
    Jag som är den mest synkroniserade och skärpta Persilja!!!
    Få se nu, Du är?

  6. 6 Verkar funka...? augusti 3, 2007 kl. 4:39 e m

    mutter mutter”..har för mig du brukar kommentera här och var…” mutter…va menar du? Spinkar du på mig eller? Får man inte kommentera i lugn och ro längre? Va?

  7. 7 decembertjej augusti 3, 2007 kl. 5:03 e m

    Hej!
    Jag har en utmaning till dig på min blogg🙂

  8. 8 IT-mamman augusti 3, 2007 kl. 9:55 e m

    Aha, då måste det finnas två Persilja! För den jag känner är inte den mest synkroniserade och vad det nu mer var. Ja, du brukar väl lägga en kommentar under om ett inlägg under ett annat inlägg och sånt? Fast det var nog mer förr när du var i flyttartagen. Sen du började jogga så HAR du faktiskt blivit lite mer ordentlig.

    Decembertjej, hjälp vad kan det vara?

  9. 9 Verkar funka...? augusti 3, 2007 kl. 10:38 e m

    …”sen du börjat jogga”…
    Du behöver väl inte vara spydig nu heller!
    Hur går det med stavgången förresten, eller äts det bara marängbottentårtor nu för tiden???

  10. 10 IT-mamman augusti 4, 2007 kl. 8:58 f m

    Yes, jag har blivit spydig!!! Tjoho, jag är inte snäll längre. Underbar känsla!

    Marängbottnar är mycket bra för välbefinnandet, funkar faktiskt mycket bättre än stavgång. Kanske till och med är bättre än att jogga?

  11. 11 vildängel augusti 4, 2007 kl. 2:18 e m

    Lät som ett inte alltför bra ställe det där – vi råkade tyvärr oxå ut för en sån där otrevlig överaskning igår när vi gick ut och åt dyrt på resturang och kom hem minst sagt missnöjda…

  12. 12 IT-mamman augusti 4, 2007 kl. 2:23 e m

    Vildängel, välkommen! Kul att ha dig här.
    Nä, det är trist om man lägger massa pengar på något man tror ska vara gott och så är det ett bottennapp. Det är bra att man kan kolla vissa sajter och se vad andra har tyckt. Apropå det, ska genast ge hösta betyg till Grappa i Malmö på Malmösajten. Hade glömt det. Tur att du lämnade kommentar och fick mig att komma ihåg det.


Kommentera

