Det går åt skogen

…med min bloggtystnad.

5 Responses to “Det går åt skogen”


  1. 1 Persilja juli 31, 2007 kl. 7:51 e m

    Hehehe, va var det jag sa! hehehe!
    Och ingen är gladare än jag! Ska vi ”förstöra miljön” kan vi väl åtminstone göra det tillsammans! Nog för att jag tror att det finns myche bättre sätt att förstöra miljön på. Dammsuga och skura t ex, HUR mycket mer energi går det inte åt till det? Eller åka och handla? Näe, tänk på miljön och sitt still och blogga! Halleluja!

  2. 3 IT-mamman juli 31, 2007 kl. 10:11 e m

    Persilja, din skadeglada krydda som bloggar istället för att äta piller! Förresten, det är nåt skumt med dig. Det kom nämligen inget mejl om att du hade kommenterat. Fy på dig. Vad du nu än gjorde för att det skulle bli så. Fast jag har ordnat så du ska få förstöra miljön på ett helt annat sätt. Jag säger inget mer, men du kommer att få se…

    Moahahaha!

    Ozzy da.. Vaddå fd barnvakt? Nu är du vår ständige barnvakt. Redo att alltid rycka ut. Vi låter bara tvååringen ringa och säga: ”Faster Ozzy med det fiiina tatten, kan du söta lilla fastermeddenfiiinatatten komma och leka med mig? Snälla?” Ständig jour från och med nu.

  3. 4 Persilja juli 31, 2007 kl. 10:21 e m

    VADÅ? VVVAAAAAAADÅÅÅÅÅ??? SVAAAAAAARA DÅÅÅÅÅÅ!!!!!

  4. 5 IT-mamman juli 31, 2007 kl. 10:26 e m

    Nä nu ska jag sova.

    Moahahahaaaaaa……


Kommentera

