Sommarfix

Röjde i klädkammaren igår. Sååå skönt! Nu är det nästan som en dansbana där inne (På så där 6 m2). Det brukar vara så när skolstart närmar sig att jag vill röja och fixa, för sen vet jag att jag inte har tid med såna stora städuppdrag. Under skolåret blir det sedan mer och mer oordning i garderober och andra undanskymda ställen, tills det blir sommarlov igen. Fast förrådet vet jag inte om jag ens ids att gå in i…

Något annat som har väntat på att bli gjort var att sätta upp gosedjurshängmattan i 2-åringens rum. Hon har så förtvivlat många gosedjur eftersom hon har övertagit storebrorsornas samlingar och fått egna. De har svämmat över i hennes rum. Men nu finns de här:

hangmatta.jpg

Några åt gången får komma ner och de andra får vackert vänta på sin tur. Fast visst svämmar även hängmattan över? Just den här heter Vyssan lull och finns att köpa här.

Men nu ska bloggtystnad råda. Kanske att jag till och med kan hålla vad jag lovat den här gången.

4 Responses to “Sommarfix”


  1. 1 Arga Mamman juli 29, 2007 kl. 9:47 f m

    Duktig IT-mamma!! Vilken bra idé det där med hängmattan – jag måste nog överväga en sådan lösning också…

    Kram!

  2. 2 IT-mamman juli 29, 2007 kl. 7:58 e m

    Kram tillbaka Arga Mamman!

  3. 3 Retsickan juli 30, 2007 kl. 6:49 e m

    Haha! Du kan lika lite hålla bloggtystnad som du kan va elak!
    Haha!

  4. 4 itmamman juli 30, 2007 kl. 8:16 e m

    Persilja eller Retstickan eller vad du kallas, jag har bevisat att jag är elak. Ju.


Kommentera

