Operator11

Äntligen ska jag vara IT-mamma igen! Dagens tips eller icketips är Operator11, en sajt där man kan redigera sina filmer på nätet och visa dem för andra. Jag tänkte prova och registrerade mig. Innan jag hann lägga upp någon profil eller ens blinka, hade jag fått en hel del så kallade ”vänner”. E-postlådan fylldes av andra medlemmar som ville att jag skulle godkänna dem som mina polare. Men jag ville inte ha nya vänner! Jag ville bara prova sajten. Men nu vågar jag inte det längre, för hur blir det då? Får jag ännu fler oönskade mejl? Tjänster på nätet i all ära, men det gäller att vara försiktig. Särskilt om man har tänkt att använda något sådant i skolan. Jag är i alla fall glad att jag provade och upptäckte att jag inte ville vara med. Har jag lockat någon att försöka, så har ni länken här.

5 Responses to “Operator11”


  1. 1 Persilja juli 21, 2007 kl. 11:10 f m

    Nej, hu! Vill inte försöka. Tack för varningen…

  2. 2 Ozzy juli 21, 2007 kl. 2:12 e m

    Hjälp. Jag kom in på ikt. Orkar jag?

  3. 3 IT-mamman juli 21, 2007 kl. 4:36 e m

    GRATTIS Ozzy! Klart du orkar. Nästan alla på min sv2-kurs jobbade heltid, pluggade halvfart och hade barn. Så plugga heltid och studera extra gå väl också bra. Och du kan lägga upp kursen som du vill, göra mycket ibland och mindre ibland. Go for it!

  4. 4 anne-marie Körling juli 23, 2007 kl. 4:37 e m

    Det där är bra information. Jag tycker det är bra att vi är ute och ser hur det fungerar. Det är lätt att bli bländad. Det är inte så bra. Tack för informationen. Allt gott till Dig, Anne-Marie

  5. 5 IT-mamman juli 23, 2007 kl. 9:07 e m

    Allt gott till dig med, Anne-Marie!


Kommentera

