Skönt med lite hjälp

8-åringen hjälper Maken att städa garaget.

 

gar.jpg

6 Responses to “Skönt med lite hjälp”


  1. 1 Lilla B juli 20, 2007 kl. 9:23 e m

    Det verkade vara en fridfull hjälp som håller sig inom ramarna.

  2. 2 itmamman juli 20, 2007 kl. 9:25 e m

    Det var också ett sätt att se på det, Lilla B!

  3. 3 Persilja juli 21, 2007 kl. 10:10 f m

    Woaw! Så välstädat garage! Du skulle se vårt!!!
    Jag förstår att pöjken tar det coolt. Det behövs ju inte städas och det ser han!
    Vettig kille!

  4. 4 Persilja juli 21, 2007 kl. 10:11 f m

    Okej, bilden var kanske tagen utanför garaget…?

  5. 5 IT-mamman juli 21, 2007 kl. 10:49 f m

    Just precis, Persilja. Märk väl att jag inte vågade fota hur det såg ut inne i garaget. Hmm, Annis trodde jag hade varit i Ullared, du trodde jag fotade inne i garaget – jag är en missförstådd bloggare. Ska jag ta bloggpaus igen kanske?

  6. 6 Persilja juli 21, 2007 kl. 11:08 f m

    Nej, gör inte det! Vi bara missförstår dig för att hålla dig alert!
    Förresten är det är en semester från semestern att gå in och blogga lite!


Kommentera

