Heja Ballen!

Idag blev det en Gothia Cup-dag. Solen sken och värmde som aldrig förr. Roligt som omväxling mot allt regn den sista tiden. Systersonen skulle spela mot IFK Göteborg, vilka vann sin åldersgrupp förra året. Vallens IF (Systersonens lag) förlorade med 1 – 0. Det hjälpte inte ens att 2-åringen ropade ”Heja Ballen, Heja Ballen, Heja Ballen!” så hon nästan blev blå.

Dessto roligare för Annis killar som hade åkt ända från Piteå och vann sin match mot ett lag från Grekland. Där var det ingen tvekan om vem som hade övertaget.

Hoppas det går bättre för Vallen imorgon… Ska inte åka ner och titta, men man kan ju alltid hålla tummarna och mumla ”Heja Ballen!” lite för sig själv.

4 Responses to “Heja Ballen!”


  1. 1 Annis juli 17, 2007 kl. 8:54 f m

    Heja SAIK heja SAIK!!! Tänk att du ropar det åt mig! Thanks my friend!;)

  2. 2 Ozzy juli 17, 2007 kl. 9:09 f m

    Det är jätteskoj att du egentligen inte bloggar. Två dagar i rad. :O) Fick förresten veta via telefon nyss av tvåkettalftåringen att ”jahakissatpåpottanidahaja”. Hallego.

  3. 3 IT-mamman juli 17, 2007 kl. 10:10 f m

    Jag ropade ”Heja Storfors!” Skulle jag sagt SAIK? Ingen av de andra ropade (väluppfostrade föräldrar), så jag kände mig lite fjantig, men 2-åringen hjälpte mig. Ja, jag ska ropa SAIK så grannarna sätter kaffet i vrångstrupen idag. Lovar!

    Just det, Ozzy, egentligen bloggar jag inte. Fast du har också tagit ett break verkar det som.


  1. 1 salt » Blog Archive » Sälja bil på McDonald’s Trackback vid juli 16, 2007 kl. 10:09 e m

Kommentera

