Skön sommar till alla

Att blogga tar inte så mycket tid när man ändå sitter vid datorn och jobbar. Men nu när alla är lediga (Inte Maken, men han räknas inte riktigt i sammanhanget) har jag inte samma tid längre. Så därför tar jag sommaruppehåll.

Vill ni mig nåt får ni gärna skriva en kommentar. De hamnar i min mejlbox och den kollar jag rätt ofta. Och jag kommer säkert med något inlägg nån gång ändå. Det finns redan en grattishälsning tidsinställd till en annan dag och jag hoppas att den kommer ut när den ska. Men det riktiga bloggandet kommer inte att komma igång förrän i augusti, så vi ses då!

Med en bild av rosen Felicité et Perpétue önskar jag alla en skön sommar!

ros1.jpg

11 Responses to “Skön sommar till alla”


  1. 1 Persilja juni 18, 2007 kl. 7:43 e m

    Fy, vilket trist inlägg! Blä! Buhuhuhuuhu! Snyft snörvel. Såja, nu så. Jag får väl, snyft, gå nån annanstans då, snyft, hick, buhu!!!
    Tänk inte på mig!
    Slappa du bara!
    Närå! Jag är inte bitter!
    Jag ska nog fixa detta!
    Ha en trevlig sommar!
    (Bubububububububuhu!)
    Grååååt, yyyyyyl, snörvel!!!!

  2. 2 erica juni 18, 2007 kl. 9:48 e m

    Saknar dig redan mamma, men vi ses ju sen… till hösten. Må gott i sommar och tveka inte att höra av dig om du slår personligt geografirekord och hittar ända till norrbotten.

    ps. kolla in i min garderob innan du tar ledigt… du ville ju se oredan så .. be my guest..

  3. 3 itmamman juni 18, 2007 kl. 10:16 e m

    Men lilla vän, inte ska du vara ledsen, Persilja! Jag låter bara dig göra jobbet och drar mig själv tillbaka lite grann. Vi ses i kommentarerna på din blogg!

    Erica, det är inte så troligt att jag tar vägen om Norrbotten, men man ska aldrig säga aldrig… Nu måste jag genast in på din blogg och kolla!

  4. 4 Arga Mamman juni 19, 2007 kl. 9:02 e m

    Hej på dig!

    Här är en till som tagit en låååång paus… Jag önskar dig riktigt många sköna lata dagar i solen!!!

    Kram!

  5. 5 IT-mamman juni 19, 2007 kl. 9:20 e m

    Detsamma Arga Mamman! Sätt dig i sköna stolen och låt barnen springa. Ta´t lugnt!
    Kram!

  6. 6 Kajsasi juni 20, 2007 kl. 11:31 f m

    Ha en skön sommar även du. Jag drar snart ända in i Hälsingland.

  7. 7 IT-mamman juni 20, 2007 kl. 11:34 f m

    Hej Kajsasi! Men där har du det skönt, det vet jag. Ha de bra!

  8. 8 Annis juni 20, 2007 kl. 1:37 e m

    Hej då lilla mamman, jag kommer nog också att bli lite slöare med bloggen men man vet aldrig en regnig dag kanske jag är åter. Ses vi mer i livet eller? Känns lite trist att du inte har tid med mig längre….böööööl.
    Nu är jag i gropen igen….
    Du måste komma tillbaka i höst!
    Tusen sommarkramar från Annis

  9. 9 IT-mamman juni 20, 2007 kl. 2:26 e m

    Klart vi ses i höst, lilla Annis! Och visst har jag tid med dig. Kommer säkert att hälsa på dig på din blogg lite då och då. Ta ett glas saft på din veranda och så. Eller vin om du har. Kram!

  10. 10 Pippi juni 20, 2007 kl. 7:41 e m

    Glad sommar! Hoppas att ni får det riktigt skönt och vilsamt!!! Kommer också att ta det lite vackert med bloggandet, insåg att jag inte ens haft igång datorn på *räknar* tre dagar😉 Men jag lär kika in här när jag ändå är ute på min bloggrunda, man lever ju på hoppet *hihi*🙂

    Kram!

  11. 11 IT-mamman juni 20, 2007 kl. 8:56 e m

    Kommer allt att kika in till dig med nån gång ibland med nu i sommar. Ha de gott!


Kommentera

