Nu avslöjar jag det!

Vilken rubrik va?! Jag gjort en del efterforskningar eftersom vissa har tjatat så förtvivlat om filminspelningen i huset här bredvid. En känd person hade en av rollerna. Jo, jo. Vill ni veta vem det var? Klicka er vidare på länken nedan (Så får jag in er som använder RSS i statistiken också!).

Jorrå, filmen heter Synd att klaga och är en novellfilm. Manuset var ett av flera hundra bidrag i en tävling som anordnades av Svt (tror jag) och den ska i första hand visas på Göteborgs Filmfestival. Filmen handlar om en till synes vanlig familj där det fixas barnkalas och annat trevligt. Sen övergår det trevliga i äggkastning och annat otrevligt. Den kända personen…. nu kommer det…. är… Tada… Kim Anderzon. Inte precis Julia Roberts, men man får inte vara så kräsen om man bor i våra trakter. Så, är alla Persiljor och andra nöjda nu? Informationen fick jag av en granne på ett barnkalas som 2-åringen och jag bevistade idag. Där ingen kastade ägg.

Men nu är allt som vanligt igen. Skådespelarna har lämnat vårt lilla sömniga område och lugnet har åter lägrat sig. Imorgon kan det bli lite russel och ståhej igen. Bettan Bump med familj rullar in med stora flyttbilen!

6 Responses to “Nu avslöjar jag det!”


  1. 1 Persilja juni 17, 2007 kl. 9:14 e m

    TACK! NU kan jag återigen sova om nätterna och inte ligga och vrida mig i kval över att inte VETA!!!!!!!
    Kim Anderzon! Tintin Anderzons mamma. Det är glamour! Oh, lalla!
    Thank you thnak you thank you!!!!!!!

  2. 2 IT-mamman juni 18, 2007 kl. 8:39 f m

    Thnak you själv! Tänkte väl du skulle bli glad och få sinnesro.🙂

  3. 3 Anne-Marie Körling juni 21, 2007 kl. 12:07 f m

    Ja – gud så skönt…då vet vi…och kanske ser vi filmen. Kram och njut av sommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmaren.Anne-Marie

  4. 5 Boppen oktober 1, 2007 kl. 2:01 f m

    hehe det var vårat hus😛


  1. 1 Fart på grannarna « IT-mamman Trackback vid juni 5, 2008 kl. 5:03 e m

Kommentera

