Gratis nedladdningsbar musik

Till hösten kommer det att finnas gratis nedladdningsbar musik på Playble.com, en sajt som bland annat grundaren av Pirate Bay står bakom. Musiker ska själva kunna lägga in sin musik och få del av reklamintäkterna. De som laddar ner behöver inte betala något. Piraterna har kanke insett att de måste göra rätt för sig…

Läs mer här.

Uppdatering: Ugglemamma har skrivit om Jamendo, en annan sajt med gratis nedladdningsbar musik. Läs mer på hennes blogg.

3 Responses to “Gratis nedladdningsbar musik”


  1. 2 itmamman maj 17, 2007 kl. 11:22 f m

    Oj, ja så kan det bli! Läste också om Jamendo, men jag tyckte just att det var skoj att just Pirate Bay hade gått in för att bli lagliga, så jag skrev bara om Playble. Får kolla in Jamendo lite mer.🙂

  2. 3 Anne-Marie Körling maj 17, 2007 kl. 5:46 e m

    Hej, jag vill bara säga att jag läst lite här och var – så jag lämnar ett litet avtryck. Ha en fin helg. Jag tittar in i morgon. Anne-Marie


Kommentera

