Det var den tävlingen det

Jaha.

Vi vann inte.

Men vad gör väl det? Fast ”Surt sa räven…” passar väl in här på nåt sätt. Och Ola Salo verkar hålla med räven, om man får tro tidningarna.

Men Serbien var en värdig vinnare, enligt mig. Så Grattis!

ark1.jpgOch The Ark, jag gillar er ändå. Även om det har blivit svärmorsdrömsvarning på er. Var inte ledsna! ALLA sjunger med i er låt. Finalnumret på högstadieskolans kabaré, 11-åringens pianoläxa – låten finns överallt. Så ni behöver inte sura.

Words, I like to break ‘em Words, I’d like to shake ‘em Shake them from my ..

(Oj, är ni kvar!)

2 Responses to “Det var den tävlingen det”


  1. 1 Erica maj 13, 2007 kl. 5:33 e m

    Jag läser och läser dina inlägg. Nu är jag sugen på att prova pod cast också. Hujeda mig hur ska man hinna med allt. Jag försöker hinna skriva mina egna inlägg och sedan gör jag en hastig bloggsväng hos mina goda vänner – som du. Jag hinner inte kommentera men jag är med dig alla dagar… bara så du vet.

  2. 2 IT-mamman maj 13, 2007 kl. 7:50 e m

    Å du snälla! Vad skönt att veta. Och du behöver inte kommentera jämt. Jag känner likadant. Ibland har man inte tid att hälsa på alla man vill, men så gör man det ändå och då får kommentarerna vänta.
    Och podcast – det behöver du inte jäkta med. Snart kommer en lååååång sommar…


Kommentera

