OOOPS, det blev fel!

Uppdaterade min podcast och råkade lägga in en annan som jag tänkt spara till en annan dag.

Puh, nu har jag fixat till det. Hade lagt båda inspelningarna i samma kanal och då fick de samma nummer. Kan det stämma? Verkar väldigt konstigt. Men nu har det ordnat sig. Var ni här nyss, kan ni inte ha fattat mycket av podcasten i förra inlägget. Stämde liksom inte överens med texten. Ä, strunt i det – nu ska det vara rätt.

(Magplask liksom.)

4 Responses to “OOOPS, det blev fel!”


  1. 1 Anne-Marie Körling maj 12, 2007 kl. 10:23 e m

    OOOOPPPPPPPPS – jag hamnar på sidor jag inte har en aning om – men jag såg att du hade avancerat på en lista, du låg tvåa tror jag – nästa månad ligger du nog etta…men det här är väl ingen tävling
    Det handlar om att länka och bli länkad tror jag. Jag är nr 13 på den listan – vad det nu betyder…men jag känner att jag vill GRATULERA DIG.
    Allt gott kollega,
    Anne-Marie

  2. 2 IT-mamman maj 13, 2007 kl. 10:25 f m

    Hmm, den listan är så ny, så inte många har upptäckt den. Däför hamnar jag högt. Men jag är inte ute efter så hög bloggstatistik. I och för sig vill jag att många pedagoger och andra ska hitta hit för att få till ett utbyte med andra. Men jag vill inte ha hög statistik bara för sakens skull. Säljer ju inga annonser… Sen har jag märkt att många läser min blogg med RSS-läsare och då hamnar de inte på bloggen utan ser den i ett annat fönster och då märks det inte i min statistik. Vådan av att vända sig till IT-människor antar jag.
    Ja, ja. Allt gott till dig med!

  3. 3 Anne-Marie Körling maj 13, 2007 kl. 1:33 e m

    Ja – men det är en liten uppmuntran… jag försöker förstå det här nätverksamheten…utan att äga en enda kunskap om den. Jag hamnar än här en där…som den där KRÅKAN som far och flyger i diket du vet… men saken är den att jag sitter stadigt på en stol – men förstår inte mycket ändå.
    Hur man gör får man luska ut…
    Må gott denna dag.

    Jag tyckte om någon låt på schlagerfestivelen igår..minns inte vad titeln hette…den vann inte…det märkte jag dock.
    Anne-Marie

  4. 4 IT-mamman maj 13, 2007 kl. 2:15 e m

    Tack Anne_Marie – du uppmuntrar alltid!
    Vill du vara med på Bloggportalen eller nåt annat rankingställe, klickar du dig in på deras sajt, anmäler din blogg och kopierar den html-kod du får. Lägg in den i högerspalten. Jag vet inte riktigt hur det funkar på din blogg, eftersom vi inte har samma sort. Fråga gärna någon som har samma som du. Är det Blogger du har?
    Lycka Till!


Kommentera

