Hänger ni med på kurs?

kurs2.jpgSouth Street Studios ordnar kurser för lärare i London i sommar. Animation for Education (Bra namn!). Det vore nåt för mig, som ännu inte blivit vän med något animationsprogram. De har också kurser i bildbehandling, film och podcast. Men vi får nog snabba på med att anmäla oss!

Tack alla 12 (räknar inte med mina egna tre kommentarer) som kommenterade igår! Kanske vågar någon mer idag?

12 Responses to “Hänger ni med på kurs?”


  1. 1 Persilja maj 5, 2007 kl. 10:17 f m

    Good morning mrs IT-mam!
    How are you today?

    Måste fråga: HUR ser du att du har en besökare från (var det) Uppsala?
    Du kan alltså se att nu har Kiruna kikat in 114 gånger i dag???
    Hjälp!
    Jag som trodde man kunde sneaka runt alldeles anonymt här!!!
    Åsså lämnar man spår efter sig!
    Berätta nu hur du ser detta?

    Själv har jag en hel del besök som inte hör av sig, vore ju skoj att se vart de kom i från-om nu min blogg kan det?

    Jag kan bara se hur många verkliga besök/dag jag har. Dvs om DU tittar in mer än en gång så räknas du ändå bara som EN. Men vissa verkar ju kunna se totala antalet besök.

  2. 2 Persilja maj 5, 2007 kl. 10:21 f m

    sorry! Det var Ozzy som hade en stammis från uppsala men du kanske kan se samma?

  3. 3 Kajsasi maj 5, 2007 kl. 10:37 f m

    Hej Christina!
    jag måste erkänna att jag läser din blogg oftare än jag lämnar en kommentar. Vet du förresten, jag kommer inte in på min blogg, vet inte om jag har någon längre.

  4. 4 IT-mamman maj 5, 2007 kl. 11:05 f m

    Dear Persil, I´m fine thank you!
    Ja, det var ju Ozzy. Jag tror det beror på att någon har skrivit en kommentar om att den bor i Uppsala. Hon kan inte kunna se var datorn är placerad. Det kan ju bara inte gå.
    Jag ser om någon har kommit från en viss blogg, t ex din. Ser antal klick därifrån, men det kan ju vara olika personer som klickar på en kommentarlänk eller i din bloggroll. Fast antal klick jag ser stämmer inte överens med bloggstatistiken som är högre. De som läser bloggen m h a RSS-läsare ger nog inga siffror i statistiken för de behöver nog aldrig gå in på min sida.
    Så jag är förbryllad och nyfiken. Men några fler kommenterade ju efter mitt lilla inlägg där jag bönade och bad på mina bara knän att de skulle göra det. Så jag är nöjd och glad.
    Gå och packa nu lilla vän!

  5. 5 IT-mamman maj 5, 2007 kl. 11:07 f m

    Kajsasi, ingen av kursarnas blogglänkar funkar. Det är nog servern som ligger nere. Jag har ju flyttat min blogg, så jag är inte drabbad. Ta kontakt med högskolan om det inte ordnar sig snart.

  6. 6 kajsasi maj 5, 2007 kl. 11:50 f m

    Hej igen!
    Jag har börjat på en ny blogg. http://kajsasi.wordpress.com/

  7. 7 Esters Mamma maj 5, 2007 kl. 12:13 e m

    Nu måste jag ju skriva igen, det är ingen hejd på mig när jag väl börjar.
    Tänkte på det som Persilja skriver om att se varifrån besökaren kommer och kom ihåg att jag har sett någonting någonstans någongång🙂
    Kolla den här länken hos Lisa
    http://mittlillahus.blogspot.com/2007/04/det-hr-med-att-pinga.html

  8. 8 IT-mamman maj 5, 2007 kl. 12:41 e m

    Vad roligt, Kajsasi! Har varit inne och snokat runt. Ser bra ut!

    Sicken bra länk, Esters Mamma! Tack! Jag har inbyggd räknare i WordPress (glömde jag att säga) men jag brukar också pinga på Nyligen.se.

  9. 9 kajsasi maj 5, 2007 kl. 7:01 e m

    Jag har också lagt in något, men än så länge vet jag inte riktigt vad jag gör. Vågar och prövar bara.;-)

  10. 10 IT-mamman maj 5, 2007 kl. 7:53 e m

    Jag måste ta mig tid att titta på alla andras arbeten. Hittills har jag mest slitit mitt hår över det jag själv gjort. Men om lillan bara kommer tillbaka till dagis, så ska jag sätta mig och ta mig en ordentlig titt på vad alla har gjort.
    Du är så flitig och lyckas så bra med det du gör!

  11. 11 Annis maj 5, 2007 kl. 8:21 e m

    I ork då reit it….

  12. 12 IT-mamman maj 5, 2007 kl. 9:11 e m

    Kan vi tala svenska på den här bloggen, please?


Kommentera

