Min vän WordPress del 2

Jag vet egentligen inte varför jag gillar WordPress. Har ju inte provat Googles Blogger eller nåt annat. Jo, det har jag. När jag har kommenterat på andras bloggar. Och då misslyckas jag nästan alltid. När man ska skriva in den lilla bokstavskoden jqpgiarvelfsk eller nåt, får jag nästan alltid felmeddelande. Bara att försöka igen: jgeodgfnvö. Nähä? Men: åhdäevzzalr då? Äntligen.

Men tjänsten som WordPress ger känns snäll mot en IT-novis som mig. Vänlig. Till och med på sista tiden när bloggen har gett en del strulmeddelanden kan man inte bli sur på människorna bakom tjänsten. Kolla in vänligheten. Och att de skyller på Matt. Känns trevligt.

gosh11.jpg

2 Responses to “Min vän WordPress del 2”


  1. 1 Persilja maj 2, 2007 kl. 10:42 f m

    Jag har ju länge tjatat om att byta användare men har mer och mer börjat känna mig hemma hos bloggagratis. Det verkar så smått och gulligt på nåt sätt. Lite familjärt…(Hm! Är det inte så en sekt arbetar haha!)
    Men OM jag ska byta så kanske det blir wordpress!
    Förresten har jag redan två bloggar på blogspot; Rött hus med vita knutar och Ett eget rum. Men jag IDS inte ens gå in där själv…
    Har så mycket nu att jag vill att det ska funka smidigt. Jag har helt enkelt inte tiden att flytta blogg och krångla med en ny.
    Det är tillräckligt hysteriskt i verkliga livet!!! Tror du inte jag har 11 års fest mitt ialltihopa också-på onsdag-två dar innnan flytt!!!! (Plus avskedsfester för varje barn!!!)

    (Djupandas!!!!)

    NK kommer inte och gör flyttreportage förrän vi är på plats i Bensbyn. (Tack och lov!)
    Och jag tänker inte koppla ihop det på något sätt med min blogg. Dvs det ska inte stå i tidningen att jag bloggar.
    Men däremot kan jag ju skriva i bloggen om tidningen… (Bloggen har kring 200 läsare och tidningen en ANING fler haha!!!

    Back to pack!

  2. 2 IT-mamman maj 2, 2007 kl. 12:23 e m

    Persilja, nu tar vi det lugnt. Väääligt lugnt.
    Kör knytkalas, säger jag bara!
    Packa ner datorn – vi förlåter dig om du inte bloggar på ett tag.
    Och sen när allt är över kommer du hit och vilar upp dig i en vecka. Tummis?


Kommentera

