In kommer Björklund?

Hörde precis på nyheterna att Lejonborg avgår i höst. Och att Jan Björklund är en stark kandidat som efterträdare. Oj.

Vad ska man säga? Först tänkte jag att då lämnar Jan skolpolitiken. Men det gör han naturligtvis inte. Han får bara mer att göra och att hålla ordning på. Aj då.

11 Responses to “In kommer Björklund?”


  1. 1 listoplisto april 23, 2007 kl. 1:24 e m

    Inte för att det har något med inlägget att göra, men innan jag glömmer bort det måste jag berätta att min performance-animation är gord i Adobe ImageReady 🙂

  2. 2 IT-mamman april 23, 2007 kl. 2:40 e m

    Aha, tack! All hjälp och alla tips som gäller animationer mottages tacksamt.

  3. 3 Erica april 23, 2007 kl. 5:24 e m

    Hmmm .. vad månde bliva…
    jag ska gå in på skolverkets hemsida och kolla målen som är föreslagna för klass tre.
    http://www.skolverket.se/sb/d/1760;jsessionid=FEBA8296CC824BD897625BB463968D18
    Allmänheten har visst rätt att uttala sig på deras hemsida fram till…ehhh…snart.

  4. 4 IT-mamman april 23, 2007 kl. 5:30 e m

    Tack för tipset Erica! Jag var inne som hastigast och kollade och där stod att de funderar på hur de ska göra med nationella prov i årskurs tre för svenska som andraspråk. Hmm, bra att de tar upp frågan. Det är knivigt, för de flesta som behöver får knappt någon undervisning i svenska som andraspråk alls. Intressant att se hur det blir.

  5. 5 /B april 23, 2007 kl. 7:48 e m

    Det var han som stealade på inkast och passade upp bollen till en annan spelare som gjorde layup. Han har nr 7.
    Glasklart?
    🙂

  6. 6 IT-mamman april 23, 2007 kl. 7:51 e m

    Allright! Man kan se avsnittet på svt.se igen tror jag. Måste kolla!
    (Ni som läser detta och inte fattar: B´s son var med i Lilla Sportspegeln. Hur coolt som helst!)

  7. 7 IT-mamman april 23, 2007 kl. 7:57 e m

    Jag har sett honom!! Snyggt!

  8. 8 /B april 23, 2007 kl. 8:07 e m

    Tja, man såg inte såååå mkt av honom där.
    🙂
    Men han gjorde 11 poäng den matchen. Och var, enligt rapport från tränaren, väldigt bra i försvar.

  9. 10 IT-mamman april 23, 2007 kl. 8:10 e m

    Man får skryta om ens son är med på TV.
    Och sonen och jag såg honom flera gånger. Det vet jag bestämt, för vi skrek: ”Där är han!” varje gång och det var flera skrik.

  10. 11 Persilja april 23, 2007 kl. 9:13 e m

    Att vara den som syns på lilla Sportspegeln av 2500 deltagare- det är stort! Då är man väl rätt bra va???

    Kul för sonen!!! (Och morsan!)


Kommentera

