Jobbigt när tekniken krånglar?

Kolla in den här killen.

8 Responses to “Jobbigt när tekniken krånglar?”


  1. 1 Persilja april 22, 2007 kl. 12:48 e m

    Hahaha!!! Du ska veta att det inte är ofta jag skrattat högt åt något!!! Men det gjorde jag nu!!! SÅ totalt oväntat det kom!!! Han såg så lugn ut! Men jävligt innovativt för att vara arg. Han hade ju kunnat kasta datorn i väggen, men nej, han kopierade sin text, vilket var det han ville hela tiden… Behärskad samtidgit som han fick utbrottet!!! Undrar om han fick sparken???

  2. 2 itmamman april 22, 2007 kl. 1:05 e m

    Ja, det hade varit kul med en ”fortsättning följer”, men jag har inte hittat någon. Stackars karl, vad har det blivit av honom? Totalt nedbruten någonstans i världen.

  3. 3 Ozzy april 22, 2007 kl. 5:05 e m

    hihihihohoho jätterolig! Tänk om man fick göra så nån gång. Förresten, vad sägs om att komma på kalas i rövarkulan om två veckor blir det va? Vilken tid skulle i så fall passa familjen?

  4. 4 IT-mamman april 22, 2007 kl. 5:13 e m

    Sa du tårta? Vi kommer! Mejlar.

  5. 5 Lantliv april 22, 2007 kl. 8:19 e m

    I’m dying here… Gu så kul

  6. 6 IT-mamman april 22, 2007 kl. 8:43 e m

    Åh Lantliv, don´t die!

  7. 7 Arga mamman april 22, 2007 kl. 10:53 e m

    HAHAHA!!!!!!!!! Så härligt nu förlängde du mitt liv rejält! Tack och Godnatt!

  8. 8 IT-mamman april 23, 2007 kl. 7:00 f m

    Skönt att jag inte tog livet av dig Arga mamman! Förresten, jag har mejlat det där receptet du ville ha.


Kommentera

