Bildbevis

Lotten skickade bildbevis på att hon pussat sonen. (Nytillkomna läsare får läsa några inlägg bakåt för att hänga med.)

puss.jpg

Och fick honom att göra något busigt framför kameran: hänga i handbollsmålet! Hello, Magic, vi har ju pratat om det där!

handboll1.jpg

Lagfoto:

laget.jpg

Kolla in längden på motståndarna (sa morsan som hade sitt barn i det förlorande laget):

match1.jpg

Lotten, hur ska jag gottgöra dig? Som sagt, jag kan ta hand om din djefla man eller nåt av alla dina barn om de kommer hitåt. Det är ju en lysande idé faktiskt: Att vi bloggarvänner tar hand om varandras familjemedlemmar när de är ute på egen hand! Tänk när Magic ska åka de fyra milen in till Den Stora Staden själv för att handla, då kommer en bloggare som bor där och kollar så han inte köper nåt krafs utan bara ett par rejäla skor, som vi hade bestämt. Lysande!

Vad tyst det blev i cyberspace. Vart tog ni vägen? Hallå, kom tillbaka! HALLÅÅÅå!

13 Responses to “Bildbevis”


  1. 1 erica april 21, 2007 kl. 7:37 f m

    Då skickar jag mina 2 plus Annis 4 med tåget …ska vi säga över valborgs…och första maj! 🙂

  2. 2 IT-mamman april 21, 2007 kl. 7:40 f m

    OK, jag möter dem i Göteborg! Meddela tid.

  3. 3 Persilja april 21, 2007 kl. 7:51 f m

    Och från Kiruna kommer det fyra, plus två kompisar!

    Nån som är glad att hon är anonym nu???

    Ang Lotten; det är bara att kapitulera, hon är snäll också!!!

  4. 4 IT-mamman april 21, 2007 kl. 8:03 f m

    De är såå välkomna!!

    Så det är peace nu, Persilja? Och du är också snäll, bara så du vet!

  5. 5 Annis april 21, 2007 kl. 9:41 f m

    Yes och gud vad fullt upp hon kommer att få med mina 4. Nu gäller det att springa efter äldsta tjejen som springer efter killar…det är inte lätt kan jag säga. Jag har varit en vecka i Turkiet och jag var helt slut efteråt….;)

  6. 6 itmamman april 21, 2007 kl. 10:52 f m

    Jag tar så gärna dina med, Annis! Kommer de samtidigt som alla de andra? I så fall måste jag rusta upp lekstugan lite , så alla har nånstans att sova.

  7. 7 /B april 21, 2007 kl. 4:39 e m

    Wow, fler Billyscupföräldrar! (fast jag är inte på plats).
    =)
    Jag är glad att min -93:as lag hittills vunnit alla tre matcher och gått till kvartsfinal. När man rest ända från Luleå är man väl extra mkt värd att vinna, va?
    /Birgitta
    http://www.lyckligagatans.blogg.se

  8. 8 IT-mamman april 21, 2007 kl. 5:03 e m

    Hej Birgitta! Jag håller tummarna och ska kolla på sajten hur det går för Luleå. Heja, heja!

  9. 9 /B april 21, 2007 kl. 6:14 e m

    Höken heter grabbarnas lag! (Det är inte stadslaget utan ett enkelt stadsdelslag).
    =)

  10. 10 IT-mamman april 21, 2007 kl. 7:07 e m

    Bra, jag noterar och håller utkik!

  11. 11 Lotten Bergman april 21, 2007 kl. 9:47 e m

    Oh, dear, /B. Jag spelade i Höken 1977–80 … Fast eftersom vi bodde på Björkskatan kallades vi ”Höken Björks”. Vi åkte inte söderut på turneringar, vi åkte till Överkalix och Tärendö.

    Och IT-mamman, här ska inte gottgöras. Jag hade ju kul! Basta. Däremot kommer vi gärna och hälsar på i era trakter.

  12. 12 IT-mamman april 22, 2007 kl. 8:16 f m

    Det är alltså Norrbotten de lyckade basketspelarna ska komma från! Vi får väl flytta dit med Magic, så det går bättre nästa år.

    Välkommen Lotten! Med familj! Dörren står öppen, det är bara att gå in.


  1. 1 Sonen ute i välden 2 « IT-mamman Trackback vid juni 1, 2007 kl. 6:41 f m

Kommentera

