Kids som animerar

stickman.jpgNu skiter jag i Animation Shop! Det blev något som rörde sig, jovisst, men sen kom ett felmeddelande varje gång jag skulle spara. Jag ger upp för idag.

Men här finns det kids som kan animera: Tips på Pivot Stickfigure Animation finns på TeacherTube (Tack Frepa för tipset!)

Den som själv vill prova kan ladda ner animationsprogrammet gratis här.

2 Responses to “Kids som animerar”


  1. 1 Erica mars 29, 2007 kl. 5:53 e m

    Aj aj aj, du kommer med så bra tips och jag som inte har tiiiid. Måste packa och vara trevlig med maken. Han saknar mig när jag är i cyberrymden och nu ska jag ju åka iväg rent fysiskt också. Animera mera …men sen, får det bli.

  2. 2 IT-mamman mars 29, 2007 kl. 7:37 e m

    Ska erkänna att jag inte kollat in sajten så noga själv än. Men jag ska. Nån dag när jag får tid…


Kommentera

