Jag har blivit hittad

Andra bloggare ”har blivit tagna” (De ska skriva 6 underligheter om sig själva. Någon annan bloggare har bestämt det och skickat uppdraget vidare med kedjebrev). Jag har undrat när jag ska bli tagen och gått och tänkt på knepiga saker som jag gör. Men ingen har tagit mig… 😦 .

Nej, jag skojar – jag deppar inte! För nu har jag istället blivit hittad! Av kommunens skolors IKT-samordnare. Är lite osäker på hur han ramlade in på min blogg. Men han är välkommen och jag ska försöka att inte censurera vad jag skriver. Hans blogg, Edmaniac, finns nu i min bloggroll. Väl värd att besöka!

Han gav mig länken till bloggen IT-kloggen (skojigt namn) och den är värd att lägga i länklistan. En blogg ”för IT-pedagoger och andra törstande.” Kolla in den!

Nu ska jag inte skriva mer idag. Imorgon blir det tankar kring den rock/pop/punk-festival för ungdomar, som jag var på ikväll. Inte i egenskap av ungdom utan som moster.

4 Responses to “Jag har blivit hittad”


  1. 1 Jan Svärdhagen mars 19, 2007 kl. 7:28 f m

    Nu kan jag meddela dig att du faktiskt också blivit tagen. Se etik.blogspot.com

    /Janne

  2. 3 Jan Svärdhagen mars 19, 2007 kl. 8:43 f m

    Fast, jag förbarmade mig inte över dig utan när jag tänkte på vilka jag vill skicka ”tagningen” vidare till så kom jag att tänka på dig. Därefter såg jag ditt inlägg och tyckte att det var en synnerligen rolig tillfälighet


Kommentera

