Apropå ingenting

Det är alltid kul att ta en titt på Karolina Lassbos blogg. Sist jag var där, berättade hon att hon inte blev förvånad alls, när Izabella Scorupco ringde. Nähä. Och idag kan man läsa:
”Apropå ingenting:
I morgon måndag kl 07.50 gästar jag morgonshowen på The Voice. Det är jag och Dajana Lööf som är måndagsgäster. Oj vad jag måste gå upp tidigt i morgon för att åka till Stockholm.”
Stackars Karolina, som måste gå upp tidigt för att göra nånting sånt. Och det apropå ingenting. Jag måste fundera över vad jag ska göra imorgon bitti. Hmmm:
”Apropå ingenting: Imorgon måndag kl. 07.00 gästar jag morgonshowen i vårt kök. Det är resten av familjen och jag (märk att jag placerar ”jag” sist), som humrar upp till frukost vid vårt köksbord. Oj, vad jag måste gå upp tidigt för att hinna med 2-åringen till dagis.”
Visst har jag ett intressant liv?!!

0 Responses to “Apropå ingenting”



  1. Kommentera

Kommentera

