Världen öppnar sig

Liza (jag tror hon heter så) på Språkmakargatan, som jag länkade till igår, visade sig vara lärare i svenska som andraspråk. Lycka! Det är ju det ämnet jag pluggar förutom IKT. Bloggvärlden är klart underskattad – därute finns massor!

Nu återstår bara att hitta en bra blogg som en 1-7-lärare skriver. De flesta verkar var gymnasielärare.

2 Responses to “Världen öppnar sig”


  1. 1 Liza februari 12, 2007 kl. 11:12 e m

    Hej! Kul att du skriver om mig i din blogg 😉 Jag undervisar i en klass med F-9 elever…
    vilken inriktning har du??

  2. 2 itmamman februari 13, 2007 kl. 10:45 f m

    Klart jag skriver om dig – jag gillar din blogg!
    Jag har 1-7-inriktning, men har undervisat i år 1 – 9 under åren. Fast mest de yngre eleverna. Just nu är jag tjänstledig och pluggar sv2 och IKT, men ska tillbaka till hösten. Jag vet inte vad jag får för klass. Får veta det i april. Spännande.
    Är det förberedelseklass du har?


Kommentera

